لزوم طرح هاي توجيهي توليد كود كمپوست

توليد ورمي كمپوست ، توليد كرم خاكي ،پرورش كود ورمي كمپوست،تبديل زباله به كود،توليد كود ورمي كمپوست،آموزش توليد كود ورمي كمپوست

لزوم طرح هاي توجيهي توليد كود كمپوست

۴,۲۶۶ بازديد

لزوم طرح هاي توجيهي توليد كود كمپوست

  همان طور كه ميدانيد ما ايرانيان به بي برنامگي شهرت داريم.حتما با بسياري از  صاحبان مشاغل مختلف برخورد كرده ايد كه بعد از راه انداختن كسب و كاري جديد، در ان حرفه با مشكلات عديده مواجه شده و مجبور به رها كردن ان كسب و كار شده اند.
در كار توليد ورمي كمپوست هم بايد براي خودتان برنامه داشته باشيد و قبل از شروع به كار پيش بيني هاي لازم براي اينده را داشته باشيد.

متاسفانه در بسياري از سايت ها يك طرح ساده با قيمت هاي غير واقعگرايانه نوشته شده و به اين نكته توجه نشده كه قيمت تمام هزينه ها در هر شهري با شهر ديگري فرق ميكند ولذا هزينه تمام شده براي توليد محصول در هر شهر با شهر ديگر فرق ميكند.پس نميتوان يك نسخه كلي براي كشوري به وسعت ايران پيچيد.

گروه ما با توجه به اين نكته، طرح هاي توجيهي متنوع و گوناگوني را براي شرايط مختلف توليدكنندگان در سرتاسر ايران در نظر گرفته است.
طرح هاي توجيهي ارائه شده بسته به مدت زمان لازم براي سود دهي در سه دسته زير طبقه بندي ميشود:
طرح هاي 2 ماهه
طرح هاي 3 و 4 ماهه
طرح هاي 6 و 8 ماهه
برنامه ريزي ما بسته به ميزان سرمايه اوليه به سه دسته كوتاه مدت ميان مدت و بلند مدت تقسيم ميشه.
 اين كار به سه طريق انجام ميگيرد.
1.   شما مدت زمان انتظار براي رسيدن به توليد و سود دهي را با ما در ميان ميگذاريد و ما بهترين طرح را كه به كمترين سرمايه نياز داشته باشد براي شما تعيين ميكنيم.
2.   شما بايد ميزان سرمايه اوليه را مشخص كنيد و ما بهترين طرح را براي سرمايه گذاري شما مشخص ميكنيم تا در حداقل زمانممكن به سود مورد نظر خودتون برسيد.
3.  ورمي كمپوست- حالت اخر هم بسته به شرايط ويژه شما براي شما يك طرح انحصاري داده ميشه تا شما پول زحمت كشيده خودتون رو صرف كارهاي بيهوده و هزينه بر نكنيد  .  فقط كافي داشته ها و نداشته هاتون رو با ما درميون بذاريد؛ با هم يك  طرح توجيهي اختصاي براي شما تهيه مكنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.